Szállodai információk vendégek részére

Házirend:

Kedves Vendégünk! Örömmel tölt el minket hogy fogadhatjuk önt/önöket. Számunkra kiemelkedően fontos, hogy minden egyes vendég számára a szoba ugyan olyan állapotban kerüljön kiadásra. Ez csak akkor valósulhat meg, ha mindenki betartja az alábbiakban részletezett szabályokat. A szálloda csak abban az esetben bocsátja rendelkezésre a szolgáltatásait, ha a házirend pontjai nem sérülnek. A házirend a szálloda valamennyi vendégére érvényes, és a szabályok megsértése a szálloda és a vendég között fennálló jogviszony megszüntetését vonja maga után.

 

1. Regisztráció és Személyes Adatok:

1.1 Minden vendég számára kötelező a bejelentőlap pontos kitöltése és a szükséges személyazonosító okmányok beolvasása. A bejelentőlap kitöltése minden vendég esetében kötelező, legyen szó előzetesen elküldött űrlapról vagy helyszínen történő kitöltésről.

1.2 A Janus Hotel az NTAK (Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ) rendszerének előírásai szerint köteles adatokat szolgáltatni. Fontos tudni, hogy az NTAK rendszere kizárólag statisztikai célokra használja a szálloda adatait, és nem foglalkozik vendégek személyes adataival. További információkért látogasson el az NTAK weboldalára.

1.3 A Janus Hotelnek adatokat kell szolgáltatnia a Vendég Információs Zárt Adatbázis (VIZA) részére. Ehhez minden vendégnek köteles beolvasni a személyes okmányait (személyigazolvány, jogosítvány vagy útlevél). A VIZA rendszere bizonyos adatokat tárol, mint például név, születési hely és idő, állampolgárság, anya neve, és személyazonosító vagy útiokmány adatai.

1.4 A bejelentőlap aláírásával a vendég hozzájárul a szálloda által kezelt személyes adatainak felhasználásához. Ezek az adatok a szerződés teljesítését, a szolgáltatás igazolását és a jogi kötelezettségek teljesítését szolgálják.

1.5 Törölközőket illetve fürdőköntösöket minden esetben a szobába bekészítve tudják megtalálni.

1.6 A szobákat a megérkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni. Amennyiben vendégeink korábban kívánják elfoglalni a szobát, ezt előzetes egyeztetés alapján és a szálloda foglaltságától függően lehetőség nyílik, azonban ezen szolgáltatásért a szálloda felárat számíthat fel. A részleteket a szálloda adatvédelmi tájékoztatójában találja meg a www.janushotel.hu weboldalon.

 

2. Károk és Felelősség:

2.1 A Janus Hotel vendégei kötelesek tiszteletben tartani házirendünket, és elkerülni a rendeltetésszerű használat megszegéséből eredő károkat, melyekért anyagi felelősséggel tartoznak.

2.2 Bármilyen károkozásért vagy rombolásért a vendégek felelősséggel tartoznak, és kötelesek megtéríteni az okozott károkat.

2.3 A személyes tárgyakért a Janus Hotel nem vállal felelősséget. Kérjük, vigyázzanak személyes holmijukra és értékeikre, és ne hagyják azokat ellenőrizetlenül.

2.4 Az eszközök és berendezések, amelyek a hotel területén találhatók, a vendégek használatára állnak rendelkezésre. Mindenki saját felelősségére használja őket, és ügyeljen a biztonságra.

 

3. Kijelentkezés Szabályzata

3.1 A szoba kijelentkezési időpontja 11:00 óra. Kérjük, hogy a vendégeink ezen időpontig hagyják el a szobát, és vigyék magukkal összes csomagjukat. Amennyiben késedelmes kijelentkezés esetén nincs lehetőség a szoba további használatára a szálloda jogosult felárat felszámolni. Kérjük, vegye figyelembe ezt az időpontot, hogy a szálloda rendben előkészülhessen az új vendégek fogadására.

3.2 Kérjük, hogy kijelentkezéskor a vendégek ismertessék az általuk a szoba minibárjából fogyasztott termékeket a recepción. Az esetleges fogyasztás ellenértékét a kijelentkezés során ki kell egyenlíteni.

3.3 Amennyiben vendégeink kívánnak hosszabbítani a szobafoglalásukon, kérjük, jelezzék ezt a recepción, azonban a hosszabbítás lehetősége a szobák elérhetőségétől függ.

3.4 A kijelentkezés során a szálloda jogosult ellenőrizni a szoba állapotát. A vendégeknek be kell számolniuk az esetleges károkról vagy hiányzó tárgyakról még a kijelentkezés előtt a recepción. Az olyan károkat vagy hiányzó tárgyakat, amelyeket a bejelentkezéskor nem jelentettek be, a szálloda kijelentkezéskor észlelés esetén a vendéget köteles a kártérítés díjával súlytani. 

3.5 A szálloda fenntartja a jogot, hogy a házirend megsértése esetén büntetést vagy felárat számoljon fel a cselekmény súlyától függően. Ezt a büntetést vagy felárat a kijelentkezés során kell rendezni. A szálloda büntetési és felárazási politikájáról bővebb információ a recepción kérhető.

 

4. Látogatók

4.1 Látogatók, nem szállóvendégek rendelkezésére bocsátható a szálloda Hall-ja (vagy lobby-ja). Itt tartózkodhatnak amennyiben jogosan várakoznak, vagy pedig a szállóvendégek egyikével folytat közös tevékenységet. 

4.2 A látogatók személyükkel felelnek az okozott károkért, és ezt a szállodának jogában áll felszámolni.

4.3 Amennyiben a szobában a foglalás létszámához képest több fő tartózkodik, az extra költségen kívül a szálloda jogosult felszámolni felárat. 

5. Fiatalkorú vendégek

5.1 Minden olyan személy aki még nem töltötte be a 14.-ik életévét, a szállodában gyermeknek minősül. 

5.2 A szülőnek, vagy a gyermekkel tartózkodó nagykorúnak felelőssége van a gyermeke által okozott károk megtérítésére. 

5.3 Amennyiben a gyermek a szálloda területén rendbontó magatartást tanusít a szálloda személyzetének joga van közbelépni. 

 

6. Háziállatok

6.1 Háziállatok jelenléte a szálloda területén nem megengedett. A szálloda minden felületén egyértelműen közölve van e információ, ezzel kapcsolatos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

6.2 Amennyiben az egyik szállóvendég háziállatot hoz a szálloda területére, a szálloda személyzetnek joga van közbelépni, és az állatot a szálloda területéről a legetikusabb módon eltávolítani.

 

7. Szállodai eszközök és berendezések

7.1 A szálloda valamennyi szolgáltatását, eszközét a szállóvendég köteles rendeltetésszerűen használni, amennyiben kérdése van az egyik eszköz/berendezés kapcsán, keresse fel kollegáink egyikét.

7.2 A szálloda területén található valamennyi berendezést és eszközt a vendég a saját felelősségére használhatja. 

 

8. Dohányzás

8.1 A szálloda teljes belterületén tiltott a dohányzás. A dohányzásra minden esetben kijelölt helyek vannak. 

8.2 Amennyiben a szállóvendég nem alkalmazkodik a szálloda szabályaihoz, és a jogviszony elfogadása és szolgáltatás megkezdése után dohányzik, abban az esetben a szálloda köteles felárral megterhelni a szállóvendég szobáját. 

8.3 A felár aktuális összege minden esetben fel van tüntetve a bejelentőlapon, amit a vendég saját adataival és aláírásával szentesít.

 

9. Rendbontás, rendbontó viselkedés

9.1 Szállodánk személyzete mindent megtesz annak érdekében hogy a szálláshelyen tartózkodó vendégek élményét ne befolyásolja egy másik szállóvendég által tanúsított felelőtlen viselkedés. Ebből következik, hogy a jogviszony megkezdésével a vendég elfogadja, hogy rendbontó jellegű viselkedést (hangoskodás, rongálás, verbális sértegetés, fizikai sértegetés, nyílt szexuális irányultságú sértegetés stb.) nem folytat a szálloda területén. Amennyiben ez nem sikerül, a szálloda személyzete minden esetben közbe fog lépni. 

9.2 Amennyiben sor kerül egy rendbontásként értelmezhető incidensre, abban azt esetben a szálloda egy háromlépcsős megoldást alkalmaz. Először a rendbontást közvetlenül egy figyelmeztetés követ. A második incidensnél a szálloda 100-400 EUR mértékében terhel extra díjat a szobára. Ha sor kerül harmadik incidensre, abban az esetben a szálloda személyzete köteles azonnali hatállyal egyoldalúan felmondani a jogviszonyt. Ebben az esetben a vendégnek azonnali hatállyal el kell hagynia a szállásadó területét, és a szálláshely nem köteles semmilyen anyagi visszatérítésre. 

9.3 Bizonyos vendégek múltbéli viselkedése miatt a szálloda aktívan vezet feketelistát. Aki egyszer erre a listára felkerül, semmiképp nem áll módunkban többet elszállásolni.

 

10. Drogok és kábítószerek

10.1 A szálloda teljes területén tiltott a drogfogyasztás. Amennyiben egy vendég a figyelmeztetés ellenében sem hajlandó felhagyni tevékenységével, a szálloda visszatérítésmentesen és egyoldalúan megszünteti a vendég és a szálloda között fennálló jogviszonyt. Ebben az esetben a vendégnek azonnali hatállyal el kell hagynia a szállásadó területét, és a szálláshely nem köteles semmilyen anyagi visszatérítésre.  

10.2 Kábítószerek észlelése illetve kábítószer kereskedelem gyanúja minden esetben feljelentést von maga után!

 

  • A szobában szigorúan tilos a dohányzás. A szállodában erre kijelölt területek állnak rendelkezésre.
  • A dekorációs anyagokat, tárgyakat, képeket ne helyezze át. Épségükre ügyeljen.
  • Díszpárnákat ne használja alvásra.
  • Függönyöktől, tájékoztató jellegű dokumentumoktól stb. ne szabaduljon meg. Az érkezéskor a szobában található tárgyaknak és alkalmatosságoknak meg kell egyeznie a távozási helyzettel.
  • Minden eszközt rendeltetésszerűen kell használni, amennyiben kérdése van, jelezze a recepciónak.

Garancia

Kedves vendégünk, reméljük a kapott szoba elnyerte tetszését. Amennyiben mégis valamilyen probléma merülne fel, használja a következő garanciális lehetőségeket:

  • 1 órás garancia: a szoba átvételétől számított 1 órán belül a vendég igényelhet egy azonos kategóriájú szobát a foglaltság függvényében. Ez költségmentes, abban az esetben ha a vendég nem vette igénybe az ágyneműt, törölközőt, WC helyiséget stb). Abban az esetben ha nincs több szabad szoba, akkor a leghamarabb felszabaduló azonos kategóriáju szobát választhatja a következő napon, amennyiben az a foglalás eredeti idejében felszabadul. Ha a szálloda ezt nem tudja biztosítani, abban az esetben visszaléphet a foglalástól.
  • Javítás garancia: abban az esetben, ha a szoba használható, de valami mégsem működik megfelelően, azonnal jelezze a recepción, és lehetőség szerint mihamarabb javítjuk a felmerült problémát. Amennyiben ez nem lehetséges, a szálloda szabad helyek függvényében ingyenes cserét ajánl fel.
  • Vélemény nyilvánítási garancia: itt tartózkodása alatt véleményét, panaszát, kívánságát jelezheti a recepción, megtárgyalhatja a szálloda Igazgatójával vagy Front Office Manager-ével. Illetve lehetőség van írásban, kérdőív kitöltését igénybe venni.
  • Visszalépés garancia: ha panaszát nem sikerült kielégítően megoldani, és ezért nem kíván a szállodában maradni, visszaléphet a foglalástól. Ilyen esetben az eltöltött éjszakákat a szállodai alapáron kell elszámolni, kedvezményes árak nem érvényesíthetők. A Korai speciális áron történt foglalás esetén az előre befizetett díjakat nem áll módunkban visszafizetni.
  • Nyilvánosság garancia: a foglalási élményét és véleményét bármikor szabadon közzéteheti bármelyik foglalást közvetítő oldalon.

Telefon információk

Vegye fel a kagylót, és kezdjen el tárcsázni az alábbi információk szerint:

  • Recepció: 100
  • Szobák között: 100+ szobaszám (pl. 4-es szoba -> 104)
  • Helyi hívások: először 9, majd a kívánt helyi szám
  • Távolsági hívások: először 9 majd 06 és a kívánt szám
  • Nemzetközi hívások: először 9 majd 00 és a kívánt nemzetközi szám
  • Segélyhívó szám: 9/112
  • Mentők: 9/104
  • Tűzoltók: 9/105
  • Rendőrség: 9/107

Szolgáltatások

Minden szobában van elhelyezett és működőképes minibár. Ezek felszereltek üdítőkkel és alkoholos italokkal egyaránt. Fogyasztást a kijelentkezésnél kell kiegyenlíteni.

Parkoló: Szállodánk elkülönített, kamerával védett parkolóval rendelkezik. Ennek az ára 7.5 EUR/éj/jármű

Kapuk: Mielőtt szeretne kihajtani a parkolóból, kérjük jelezze a recepción, vagy használja a parkolón belüli gombot. A parkolóba való behajtáshoz pedig használja a kapu melletti szenzort, vagy a csengőt.

Janus Wellness Club

Uszoda, pezsgőfürdő, fitness terem, szauna, aroma kamra, infra szauna, gőzkabin, szolárium*: 7:00-22:00

Masszázs*: Időpont egyeztetés a recepción

Kozmetika*: Időpont egyeztetés a recepción

*  feláras szolgáltatás

Internet használat

1. Internethasználat a szobában: saját notebook szükséges. A szobákban WI-FI elérhetőséget biztosítunk.

2. A szálloda egész területén elérhető a WI-FI hálózat, beleértve az Átrium Kávézót és a SPA-t.

Az internet használat ingyenes. A kapcsolódás automatikus és jelszót nem igényel.

Amennyiben probléma van a kapcsolat létesítésével, kérjük, jelezze a recepción!

Szolgáltatások A-tól Z-ig

  1. Aroma kamra
  2. Áram adapter (kérésre)
  3. Bio (infra) Szauna
  4. Boríték (kérésre)
  5. Borotvakészlet (kérésre)
  6. Cipőtisztítás géppel a recepció mellett
  7. Csomagmegőrzés a recepción
  8. Csomagszállítási szolgáltatás (kérésre)
  9. Elektomos autó töltése
  10. Esernyő a recepción (kérésre)
  11. Extra kispárna (kérésre)
  12. Extra szappan (kérésre)
  13. Extra takaró (kérésre)
  14. Extra törölköző (kérésre)
  15. Ébresztő beállítható a szobában lévő órán és kérhető a recepción
  16. Faxküldési és fogadási lehetőség a recepción 0-24 óráig
  17. Fénymásolási lehetőség a recepción 0-24 óráig
  18. Fésű (kérésre)
  19. Fitness terem
  20. Fizetési módok: készpénz (HUF), bankkártya, hitelkártya(Visa, Mastercard, American Erxpress), SZÉP kártya (K&H, OTP, MKB)
  21. Fogkefe (kérésre)
  22. Fogkrém (kérésre)
  23. Fürdőköntös
  24. Fűtés / légkondicionáló (időjárás szerint)
  25. Gőzkabin
  26. Hosszabbító (kérésre)
  27. Internet-terminál nyomtatási lehetőséggel
  28. Italfelszolgálás a szobában (díj ellenében)
  29. Kávé-, és teafőző (kérésre)
  30. Kávé és tea sarok
  31. Kerékpárkölcsönzés (érdeklődjön a recepción)
  32. Kozmetika (díj ellenében)
  33. Levélpapír (kérésre)
  34. Masszázs (díj ellenében)
  35. Második zár az ajtón
  36. Minibár minden szobában
  37. Mosás és vasalási szolgáltatás (díj ellenében)
  38. Mosható ágyelő (kérésre)
  39. Napi ágynemű csere (kérésre)
  40. Napi takarítás
  41. Napilapok a könyvtár saroknál
  42. Nyilvános telefon vendégeknek a recepción
  43. Papucs (kérésre)
  44. Parkoló
  45. Pezsgőfürdő
  46. Reggeli a szobában (díj ellenében)
  47. Svédasztalos reggeli
  48. Szauna
  49. Szálloda 100%-ban nem dohányzó,
  50. dohányozni csak a kijelölt helyeken lehet (belső udvar, terasz)
  51. Számítástechnikai segítség
  52. Szék a fürdőszobában (kérésre)
  53. Szoba széf: a széf kulcsát (díjtalan) kérje a recepción!
  54. Szolárium (díj ellenében)
  55. Tisztasági betét (kérésre)
  56. További fényforrás (kérésre)
  57. További szék (kérésre)
  58. További vállfa (kérésre)
  59. Több típusú párna (kérésre)
  60. Törölközők napi cseréje kérésre
  61. Uszoda
  62. Varrókészlet (kérésre)
  63. Varrószolgáltatás (díj ellenében)
  64. Vasaló (kérésre)
  65. Vasalódeszka (kérésre)
  66. Ventilátor (kérésre)
  67. WI-FI hálózat a szálloda egész területén

Kedves Vendégeink!

Kellemes és zavartalan pihenésük érdekében, kérem, legyenek figyelemmel maguk és értékeik biztonságára.

Ezért különösen fontos, hogy:

  • A strandra és zsúfolt tömeghelyekre ne vigyenek magukkal értéktárgyakat, okiratokat és csomagjaikat ne hagyják felügyelet nélkül.
  • Amennyiben szükséges, használják a legtöbb strandon megtalálható értékmegőrzőket
  • Gépkocsijaikban ne hagyjanak látható helyeken semmilyen tárgyat, még a szálloda parkolójában sem.
  • A gépkocsi riasztóját kapcsolják be.
  • Szobáikban a tárgyaik biztonságban vannak, de ajánlott a szállodai szobákban található ingyenes széfek használata. A szobaajtót mindig zárják be.

Probléma esetén, kérjük, értesítsék a recepciót!

Posted in Ajánlat.