Házirend:
Kedves Vendégünk! Örömmel tölt el minket hogy fogadhatjuk önt/önöket. Számunkra kiemelkedően fontos, hogy minden egyes vendég számára a szoba ugyan olyan állapotban kerüljön kiadásra. Ez csak akkor valósulhat meg, ha mindenki betartja az alábbiakban részletezett szabályokat. A szálloda csak abban az esetben bocsátja rendelkezésre a szolgáltatásait, ha a házirend pontjai nem sérülnek. A házirend a szálloda valamennyi vendégére érvényes, és a szabályok megsértése a szálloda és a vendég között fennálló jogviszony megszüntetését vonja maga után.
1. Regisztráció és Személyes Adatok:
1.1 Minden vendég számára kötelező a bejelentőlap pontos kitöltése és a szükséges személyazonosító okmányok beolvasása. A bejelentőlap kitöltése minden vendég esetében kötelező, legyen szó előzetesen elküldött űrlapról vagy helyszínen történő kitöltésről.
1.2 A Janus Hotel az NTAK (Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ) rendszerének előírásai szerint köteles adatokat szolgáltatni. Fontos tudni, hogy az NTAK rendszere kizárólag statisztikai célokra használja a szálloda adatait, és nem foglalkozik vendégek személyes adataival. További információkért látogasson el az NTAK weboldalára.
1.3 A Janus Hotelnek adatokat kell szolgáltatnia a Vendég Információs Zárt Adatbázis (VIZA) részére. Ehhez minden vendégnek köteles beolvasni a személyes okmányait (személyigazolvány, jogosítvány vagy útlevél). A VIZA rendszere bizonyos adatokat tárol, mint például név, születési hely és idő, állampolgárság, anya neve, és személyazonosító vagy útiokmány adatai.
1.4 A bejelentőlap aláírásával a vendég hozzájárul a szálloda által kezelt személyes adatainak felhasználásához. Ezek az adatok a szerződés teljesítését, a szolgáltatás igazolását és a jogi kötelezettségek teljesítését szolgálják.
1.5 Törölközőket illetve fürdőköntösöket minden esetben a szobába bekészítve tudják megtalálni.
1.6 A szobákat a megérkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni. Amennyiben vendégeink korábban kívánják elfoglalni a szobát, ezt előzetes egyeztetés alapján és a szálloda foglaltságától függően lehetőség nyílik, azonban ezen szolgáltatásért a szálloda felárat számíthat fel. A részleteket a szálloda adatvédelmi tájékoztatójában találja meg a www.janushotel.hu weboldalon.
2. Károk és Felelősség:
2.1 A Janus Hotel vendégei kötelesek tiszteletben tartani házirendünket, és elkerülni a rendeltetésszerű használat megszegéséből eredő károkat, melyekért anyagi felelősséggel tartoznak.
2.2 Bármilyen károkozásért vagy rombolásért a vendégek felelősséggel tartoznak, és kötelesek megtéríteni az okozott károkat.
2.3 A személyes tárgyakért a Janus Hotel nem vállal felelősséget. Kérjük, vigyázzanak személyes holmijukra és értékeikre, és ne hagyják azokat ellenőrizetlenül.
2.4 Az eszközök és berendezések, amelyek a hotel területén találhatók, a vendégek használatára állnak rendelkezésre. Mindenki saját felelősségére használja őket, és ügyeljen a biztonságra.
3. Kijelentkezés Szabályzata
3.1 A szoba kijelentkezési időpontja 11:00 óra. Kérjük, hogy a vendégeink ezen időpontig hagyják el a szobát, és vigyék magukkal összes csomagjukat. Amennyiben késedelmes kijelentkezés esetén nincs lehetőség a szoba további használatára a szálloda jogosult felárat felszámolni. Kérjük, vegye figyelembe ezt az időpontot, hogy a szálloda rendben előkészülhessen az új vendégek fogadására.
3.2 Kérjük, hogy kijelentkezéskor a vendégek ismertessék az általuk a szoba minibárjából fogyasztott termékeket a recepción. Az esetleges fogyasztás ellenértékét a kijelentkezés során ki kell egyenlíteni.
3.3 Amennyiben vendégeink kívánnak hosszabbítani a szobafoglalásukon, kérjük, jelezzék ezt a recepción, azonban a hosszabbítás lehetősége a szobák elérhetőségétől függ.
3.4 A kijelentkezés során a szálloda jogosult ellenőrizni a szoba állapotát. A vendégeknek be kell számolniuk az esetleges károkról vagy hiányzó tárgyakról még a kijelentkezés előtt a recepción. Az olyan károkat vagy hiányzó tárgyakat, amelyeket a bejelentkezéskor nem jelentettek be, a szálloda kijelentkezéskor észlelés esetén a vendéget köteles a kártérítés díjával súlytani.
3.5 A szálloda fenntartja a jogot, hogy a házirend megsértése esetén büntetést vagy felárat számoljon fel a cselekmény súlyától függően. Ezt a büntetést vagy felárat a kijelentkezés során kell rendezni. A szálloda büntetési és felárazási politikájáról bővebb információ a recepción kérhető.
4. Látogatók
4.1 Látogatók, nem szállóvendégek rendelkezésére bocsátható a szálloda Hall-ja (vagy lobby-ja). Itt tartózkodhatnak amennyiben jogosan várakoznak, vagy pedig a szállóvendégek egyikével folytat közös tevékenységet.
4.2 A látogatók személyükkel felelnek az okozott károkért, és ezt a szállodának jogában áll felszámolni.
4.3 Amennyiben a szobában a foglalás létszámához képest több fő tartózkodik, az extra költségen kívül a szálloda jogosult felszámolni felárat.
5. Fiatalkorú vendégek
5.1 Minden olyan személy aki még nem töltötte be a 14.-ik életévét, a szállodában gyermeknek minősül.
5.2 A szülőnek, vagy a gyermekkel tartózkodó nagykorúnak felelőssége van a gyermeke által okozott károk megtérítésére.
5.3 Amennyiben a gyermek a szálloda területén rendbontó magatartást tanusít a szálloda személyzetének joga van közbelépni.
6. Háziállatok
6.1 Háziállatok jelenléte a szálloda területén nem megengedett. A szálloda minden felületén egyértelműen közölve van e információ, ezzel kapcsolatos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
6.2 Amennyiben az egyik szállóvendég háziállatot hoz a szálloda területére, a szálloda személyzetnek joga van közbelépni, és az állatot a szálloda területéről a legetikusabb módon eltávolítani.
7. Szállodai eszközök és berendezések
7.1 A szálloda valamennyi szolgáltatását, eszközét a szállóvendég köteles rendeltetésszerűen használni, amennyiben kérdése van az egyik eszköz/berendezés kapcsán, keresse fel kollegáink egyikét.
7.2 A szálloda területén található valamennyi berendezést és eszközt a vendég a saját felelősségére használhatja.
8. Dohányzás
8.1 A szálloda teljes belterületén tiltott a dohányzás. A dohányzásra minden esetben kijelölt helyek vannak.
8.2 Amennyiben a szállóvendég nem alkalmazkodik a szálloda szabályaihoz, és a jogviszony elfogadása és szolgáltatás megkezdése után dohányzik, abban az esetben a szálloda köteles felárral megterhelni a szállóvendég szobáját.
8.3 A felár aktuális összege minden esetben fel van tüntetve a bejelentőlapon, amit a vendég saját adataival és aláírásával szentesít.
9. Rendbontás, rendbontó viselkedés
9.1 Szállodánk személyzete mindent megtesz annak érdekében hogy a szálláshelyen tartózkodó vendégek élményét ne befolyásolja egy másik szállóvendég által tanúsított felelőtlen viselkedés. Ebből következik, hogy a jogviszony megkezdésével a vendég elfogadja, hogy rendbontó jellegű viselkedést (hangoskodás, rongálás, verbális sértegetés, fizikai sértegetés, nyílt szexuális irányultságú sértegetés stb.) nem folytat a szálloda területén. Amennyiben ez nem sikerül, a szálloda személyzete minden esetben közbe fog lépni.
9.2 Amennyiben sor kerül egy rendbontásként értelmezhető incidensre, abban azt esetben a szálloda egy háromlépcsős megoldást alkalmaz. Először a rendbontást közvetlenül egy figyelmeztetés követ. A második incidensnél a szálloda 100-400 EUR mértékében terhel extra díjat a szobára. Ha sor kerül harmadik incidensre, abban az esetben a szálloda személyzete köteles azonnali hatállyal egyoldalúan felmondani a jogviszonyt. Ebben az esetben a vendégnek azonnali hatállyal el kell hagynia a szállásadó területét, és a szálláshely nem köteles semmilyen anyagi visszatérítésre.
9.3 Bizonyos vendégek múltbéli viselkedése miatt a szálloda aktívan vezet feketelistát. Aki egyszer erre a listára felkerül, semmiképp nem áll módunkban többet elszállásolni.
10. Drogok és kábítószerek
10.1 A szálloda teljes területén tiltott a drogfogyasztás. Amennyiben egy vendég a figyelmeztetés ellenében sem hajlandó felhagyni tevékenységével, a szálloda visszatérítésmentesen és egyoldalúan megszünteti a vendég és a szálloda között fennálló jogviszonyt. Ebben az esetben a vendégnek azonnali hatállyal el kell hagynia a szállásadó területét, és a szálláshely nem köteles semmilyen anyagi visszatérítésre.
10.2 Kábítószerek észlelése illetve kábítószer kereskedelem gyanúja minden esetben feljelentést von maga után!
- A szobában szigorúan tilos a dohányzás. A szállodában erre kijelölt területek állnak rendelkezésre.
- A dekorációs anyagokat, tárgyakat, képeket ne helyezze át. Épségükre ügyeljen.
- Díszpárnákat ne használja alvásra.
- Függönyöktől, tájékoztató jellegű dokumentumoktól stb. ne szabaduljon meg. Az érkezéskor a szobában található tárgyaknak és alkalmatosságoknak meg kell egyeznie a távozási helyzettel.
- Minden eszközt rendeltetésszerűen kell használni, amennyiben kérdése van, jelezze a recepciónak.
Garancia
Kedves vendégünk, reméljük a kapott szoba elnyerte tetszését. Amennyiben mégis valamilyen probléma merülne fel, használja a következő garanciális lehetőségeket:
- 1 órás garancia: a szoba átvételétől számított 1 órán belül a vendég igényelhet egy azonos kategóriájú szobát a foglaltság függvényében. Ez költségmentes, abban az esetben ha a vendég nem vette igénybe az ágyneműt, törölközőt, WC helyiséget stb). Abban az esetben ha nincs több szabad szoba, akkor a leghamarabb felszabaduló azonos kategóriáju szobát választhatja a következő napon, amennyiben az a foglalás eredeti idejében felszabadul. Ha a szálloda ezt nem tudja biztosítani, abban az esetben visszaléphet a foglalástól.
- Javítás garancia: abban az esetben, ha a szoba használható, de valami mégsem működik megfelelően, azonnal jelezze a recepción, és lehetőség szerint mihamarabb javítjuk a felmerült problémát. Amennyiben ez nem lehetséges, a szálloda szabad helyek függvényében ingyenes cserét ajánl fel.
- Vélemény nyilvánítási garancia: itt tartózkodása alatt véleményét, panaszát, kívánságát jelezheti a recepción, megtárgyalhatja a szálloda Igazgatójával vagy Front Office Manager-ével. Illetve lehetőség van írásban, kérdőív kitöltését igénybe venni.
- Visszalépés garancia: ha panaszát nem sikerült kielégítően megoldani, és ezért nem kíván a szállodában maradni, visszaléphet a foglalástól. Ilyen esetben az eltöltött éjszakákat a szállodai alapáron kell elszámolni, kedvezményes árak nem érvényesíthetők. A Korai speciális áron történt foglalás esetén az előre befizetett díjakat nem áll módunkban visszafizetni.
- Nyilvánosság garancia: a foglalási élményét és véleményét bármikor szabadon közzéteheti bármelyik foglalást közvetítő oldalon.
Telefon információk
Vegye fel a kagylót, és kezdjen el tárcsázni az alábbi információk szerint:
- Recepció: 100
- Szobák között: 100+ szobaszám (pl. 4-es szoba -> 104)
- Helyi hívások: először 9, majd a kívánt helyi szám
- Távolsági hívások: először 9 majd 06 és a kívánt szám
- Nemzetközi hívások: először 9 majd 00 és a kívánt nemzetközi szám
- Segélyhívó szám: 9/112
- Mentők: 9/104
- Tűzoltók: 9/105
- Rendőrség: 9/107
Szolgáltatások
Minden szobában van elhelyezett és működőképes minibár. Ezek felszereltek üdítőkkel és alkoholos italokkal egyaránt. Fogyasztást a kijelentkezésnél kell kiegyenlíteni.
Parkoló: Szállodánk elkülönített, kamerával védett parkolóval rendelkezik. Ennek az ára 7.5 EUR/éj/jármű
Kapuk: Mielőtt szeretne kihajtani a parkolóból, kérjük jelezze a recepción, vagy használja a parkolón belüli gombot. A parkolóba való behajtáshoz pedig használja a kapu melletti szenzort, vagy a csengőt.
Janus Wellness Club
Uszoda, pezsgőfürdő, fitness terem, szauna, aroma kamra, infra szauna, gőzkabin, szolárium*: 7:00-22:00
Masszázs*: Időpont egyeztetés a recepción
Kozmetika*: Időpont egyeztetés a recepción
* feláras szolgáltatás
Internet használat
1. Internethasználat a szobában: saját notebook szükséges. A szobákban WI-FI elérhetőséget biztosítunk.
2. A szálloda egész területén elérhető a WI-FI hálózat, beleértve az Átrium Kávézót és a SPA-t.
Az internet használat ingyenes. A kapcsolódás automatikus és jelszót nem igényel.
Amennyiben probléma van a kapcsolat létesítésével, kérjük, jelezze a recepción!
Szolgáltatások A-tól Z-ig
- Aroma kamra
- Áram adapter (kérésre)
- Bio (infra) Szauna
- Boríték (kérésre)
- Borotvakészlet (kérésre)
- Cipőtisztítás géppel a recepció mellett
- Csomagmegőrzés a recepción
- Csomagszállítási szolgáltatás (kérésre)
- Elektomos autó töltése
- Esernyő a recepción (kérésre)
- Extra kispárna (kérésre)
- Extra szappan (kérésre)
- Extra takaró (kérésre)
- Extra törölköző (kérésre)
- Ébresztő beállítható a szobában lévő órán és kérhető a recepción
- Faxküldési és fogadási lehetőség a recepción 0-24 óráig
- Fénymásolási lehetőség a recepción 0-24 óráig
- Fésű (kérésre)
- Fitness terem
- Fizetési módok: készpénz (HUF), bankkártya, hitelkártya(Visa, Mastercard, American Erxpress), SZÉP kártya (K&H, OTP, MKB)
- Fogkefe (kérésre)
- Fogkrém (kérésre)
- Fürdőköntös
- Fűtés / légkondicionáló (időjárás szerint)
- Gőzkabin
- Hosszabbító (kérésre)
- Internet-terminál nyomtatási lehetőséggel
- Italfelszolgálás a szobában (díj ellenében)
- Kávé-, és teafőző (kérésre)
- Kávé és tea sarok
- Kerékpárkölcsönzés (érdeklődjön a recepción)
- Kozmetika (díj ellenében)
- Levélpapír (kérésre)
- Masszázs (díj ellenében)
- Második zár az ajtón
- Minibár minden szobában
- Mosás és vasalási szolgáltatás (díj ellenében)
- Mosható ágyelő (kérésre)
- Napi ágynemű csere (kérésre)
- Napi takarítás
- Napilapok a könyvtár saroknál
- Nyilvános telefon vendégeknek a recepción
- Papucs (kérésre)
- Parkoló
- Pezsgőfürdő
- Reggeli a szobában (díj ellenében)
- Svédasztalos reggeli
- Szauna
- Szálloda 100%-ban nem dohányzó,
- dohányozni csak a kijelölt helyeken lehet (belső udvar, terasz)
- Számítástechnikai segítség
- Szék a fürdőszobában (kérésre)
- Szoba széf: a széf kulcsát (díjtalan) kérje a recepción!
- Szolárium (díj ellenében)
- Tisztasági betét (kérésre)
- További fényforrás (kérésre)
- További szék (kérésre)
- További vállfa (kérésre)
- Több típusú párna (kérésre)
- Törölközők napi cseréje kérésre
- Uszoda
- Varrókészlet (kérésre)
- Varrószolgáltatás (díj ellenében)
- Vasaló (kérésre)
- Vasalódeszka (kérésre)
- Ventilátor (kérésre)
- WI-FI hálózat a szálloda egész területén
Kedves Vendégeink!
Kellemes és zavartalan pihenésük érdekében, kérem, legyenek figyelemmel maguk és értékeik biztonságára.
Ezért különösen fontos, hogy:
- A strandra és zsúfolt tömeghelyekre ne vigyenek magukkal értéktárgyakat, okiratokat és csomagjaikat ne hagyják felügyelet nélkül.
- Amennyiben szükséges, használják a legtöbb strandon megtalálható értékmegőrzőket
- Gépkocsijaikban ne hagyjanak látható helyeken semmilyen tárgyat, még a szálloda parkolójában sem.
- A gépkocsi riasztóját kapcsolják be.
- Szobáikban a tárgyaik biztonságban vannak, de ajánlott a szállodai szobákban található ingyenes széfek használata. A szobaajtót mindig zárják be.
Probléma esetén, kérjük, értesítsék a recepciót!